jueves, 3 de julio de 2008

Ja tenim dorsals a seguir!


Ja han sortit els dorsals de tots els participants de l'Ironman de Klagenfurt, així que tots aquells que els hi vingui de gust seguir-nos durant el pròxim diumenge 13 ja sabeu...

Dorsals del CNB:

152 Martí Milla
278 Pau Milla
322 Eloy Hernandez
358 Fabio Tumiatti
378 Marta Bassa
500 Xavi Garcia
850 Mayte Mascherpa
1057 Cristian Reig
1119 Joan Cortes
1863 Carles Puig
1907 Pere Bossa
APROFITEM PER OBRIR LA PORRA OFICIAL: Funcionament.
1-Deixar un comentari a aquesta entrada amb l'ordre d'arribada del corredors que hi figuren
2-Un corredor retirat o desqualificat contarà com a l'últim
3-Cal deixer constància de qui fa l'aposta ( sense comentaris anònims)
4-L'hora límit serà el pròxim diumenge 13 a les 7:00 am (no es vàlid editar comentaris a partir d'aleshores)
5-El que més encerts tingui s'endurà el premi especial IM Klagentfurt

12 comentarios:

Pau dijo...

Jo em mullo el primer!

1-Pau Milla
2-Xavi Carabí
3-Martí Milla
4-Eloy Hernandez
5-Joan Cortes
6-Fabio Tumiatti
7-Pere Bossa
8-Cristian Reig
9-Carles Puig
10-Mayte Mascherpa
11-Marta Bassa

robert mayoral dijo...

va jo també m'arrisco....
1. Xavier Garcia
2. Pau Milla
3. Martí Milla
4. Pere Bossa
5. Eloy Hdez
6. Carles Puig
7.Fabio Tumiatti
8. Cristian Reig
9. Joan Cortes
10. Marta Bassa
11. maite Mascherpa

ENs veiem a Klafenfurt...ja no es queda res..

Toni dijo...

Malgrat no us conegui, jo em mullo:
1-Marti Milla
2-Xavi Garcia
3-Pau Milla
4-Eloy Hernandez
5-Fabio Tumiatti
6-Joan Cortes
7-Cristian Reig
8-Carles Puig
9-Pere Bossa
10-Mayte Mascherpa
11-Marta Bassa

Perdoneu les noies, és un tema purament estadístic.

Que tingueu sort !

Javier Antúnez Alarcia dijo...

1er - Xavi Carabí
2on - Pau Milla
3er - Martí Milla
4art - Eloy Hernandez
5é - Fabio Tumiatti
6é - Joan Cortes
7é - Cristian Reig
8é - Pere Bossa
9é - Carles Puig
10a - Marta Bassa
11a - Mayte Mascherpa

Unknown dijo...

1-Xavi Garcia
2-Pau Milla
3-Eloy Hernandez
4-Marti Milla
5-Pere Bossa
6-Joan Cortes
7-Fabio Tumiatti
8-Carles Puig
9-Cristian Reig
10-Mayte Mascherpa
11-Marta Bassa

Eloy dijo...

No teniu ni idea. Jo que els conec com si fossin fills meus, pronostico:

1-Eloy Hernandez
2-Xavi Garcia
3-Pau Milla
4-Marti Milla
5-Pere Bossa
6-Joan Cortes
7-Fabio Tumiatti
9-Cristian Reig
8-Carles Puig
10-Mayte Mascherpa
11-Marta Bassa

Anónimo dijo...

Sense tenir massa idea...

1- Xavi Garcia
2- Eloy Hdez.
3- Marti Milla
4- Pau Milla
5- Pere Bossa
6- Cristian Reig
7- Carles Puig
8- Joan Cortés
9- Fabio Tumiati
10- Mayte Mascherpa
11- Marta Bassa

Molta sort a tots macos!!

Anónimo dijo...

1. Xavi Garcia Carabí
2. Pau Milla
3. Eloy Hernandez
4. Martí Milla
5. Fabio Tumiatti
6. Joan Cortés
7. Pere Bossa
8. Carles Puig
9. Cristian Reig
10. Maite Mascherpa
11. Marta Bassa

Anónimo dijo...

Només pel respecte que m´heu de tenir la majoria per ser el vostre pare esportiu i per l´edat que tinc, m´haurieu de deixar guanyar. Però com que veig que no serà el cas m´arriscaré en el meu pronostic:
1.- Xavi Carabí
2.- Eloi Hernandez
3.- Pau Milla
4.- Martí Milla
5.- Pere Bossa (la veterania és un grau)
6.- Fabio Tumatti
7.- Joan Cortés
8.- Maite Mascherpa
9.- Carles Puig
10.- Cristian Reig
11.- Marta Bassa

Lo més segur és que jo quedaré l´ultim, però necessito automotivar-me per què em presento sense els deures fets. Tingueu present que, apart de la bici nova, vindré amb una motivació extra que em farà volar (i no és dooping). Amb una mica de sort´us la presentaré a Aústria

Anónimo dijo...

Ens mullarem...

1. Xavi Garcia Carabí
2. Pau "El Crusaito" Milla
3. Eloy Hernandez
4. Martí Milla
5. Fabio Tumiatti
6. Joan Cortés
7. Pere Bossa
8. Carles Puig
9. Cristian Reig
10. Maite Mascherpa
11. Marta Bassa

Salut pollastres i pollastresses

Anónimo dijo...

Órdago a la siguiente apuesta

1- Eloy Hdez (habla alemán y podrá sobornar a los jueces)
2- Marti Milla (Si no para a hacer fotos tiene opciones)
3- Pau Milla (valgan las demostraciones de bici en triatlones nacionales)
4- Xavi Carabí (saldrá primero del agua y se picará con el primer rodador alemán que le pase ... puro)
5- Fabio Tumiati (si el sobre-entreno no pasa factura - a favor: el doping)
6- Joan Cortés (Justo delante de Puig)
7- Carles Puig (justo detrás de Cortessini)
8- Cristian Reig (justo detrás del Puig)
9- Pere Bossa (la experiencia es un grado pero no conocemos el entrenmiento secreto)
10- Mayte Mascherpa (top 20 en chicas)
11- Marta Bassa (super parcial en Bici y mucha experiencia)

Mucha suerte a todos. os seguiré por la web.

Willy

Monica dijo...

Hola nens, soc la Monica i tal i com em va dir el Xavi he seguit la prova des de l'ordinador...comodament sentada i amb una coke a la ma (per no sentir-me malament vaig anar a correr 16 km). No vaig ser a temps de fer una de les mitiques apostes/porres pero pel que veig no hi ha hagut una que sigues molt precisa. Per començar moltes felicitats al Xavi, ja m'explicaras, si es cert el que possa la web, que vas fer durant 11 minuts a la transicio Bike/run, diria que va ser el temps que et va sobrar per estar per sota de les 9 h. Et vas canviar com el Pere a la mitica de Zaratz?. Pau i Eloy: el llimasoles us ha guanyat i es el que ha fet millor temps corrents i a l'aigua....Fabio: no confiaven en tu i has estat el 4art del CNB...Pere: estimat Pere, quina gran cursa, ja em pasaras els teus entrenaments secrets per la meva preparacio de la marato de NY...Marti:Era el que esperaves de tu? ja em diras....Joan: Molt be! et vas coneixer com una gran duatleta i veig que has fet un gran salt qualitatiu....Cristian: Se que ets un home de terra pero tot i aixi vas aguantar l'aigua amb força....Mayte: Wow!! A tots aquells que et van posar de les 2 ultimes has deixat clar que no tot es "pura estadistica" ...Carles: No se si vas tenir algun problema pero tant si es aixi com no, ets un finisher....Marta: Em trec el barret, soc incapaç de fer les maratons amb el teu temps i aixo que has nedat 3,8 km i 180 de bici...
En fi, espero poder venir a algun triatlo per tonar al veure en accio al millor equip.....CNB
Monica