sábado, 18 de octubre de 2008

Comença la temporada BTT!

Just un dia abans de l'última triatló de la temporada ens hem trobat aquest matí el Xavi, el Puig, el Marcel Batlle i el Pau per començar a rodar en btt.


El dia no acompanyava però les ganes han pogut més i ens hem trobat a les 11:30 a passeig de Gracia sota una pluja pestosa. Pujem a les aigues i ens deixem guiar pel Carabi, evitant els corriols pedregosos perque tampoc era questió de deixar-nos les dents el primer dia....



Sortida per xerrar, cremar carbonilla i sobretot riure! ja sigui de l'estat de forma, de les patinades o del nou "hombre bala" que tenim a l'equip, el Puig i els seus salts acrobàtics amb pirueta!!!



Demà repetim, menys els que defensaran els colors del CNB al Prat, tot i que apunta a prova suspesa de nou....

7 comentarios:

Marta Bassa dijo...

Ahhhhh ara entenc els e-mails referents al Sr. Puig!!! Bravo, bravísimo!!!

Guauuuu, crec que aquesta temporada començaré a fer Btt, sí, sí i... si tot va bé, algun duatló de muntanya. Laura i Mayte, fem team femení?

Si us plau, algú em pot recomanar una botiga per comprar-me una bicicleta de muntanya? Una altra opció és que com sóc principiant em puc comprar una de segona mà, així que.... pliiiiis si coneixeu d'alguna ganga, ja sabeu, ok? Merci cracks!

També si em podeu dir alguns consells bàsics a l'hora de fixar-me en una bici de muntanya... us ho agrairé .. que no tinc ni idea :-)!

Per la resta no patiu que quan surti a fer BTT ja em posaré les proteccions de patinar:-)!

Moltes gràcies, salut i petonets!!!

Marta

Unknown dijo...

Hola!
Volia fer-vos una pregunta!aviam si em podeu ajudar.
Estic pensant apuntarme al CNB, per varis motius, pero un dels de més pes, és el que hi hagi secció de triatlo, ja que cara 2009 vull estar a tope i fer triatlons.
Es possible entrar al equip directament?S'ha de tenir un nivell??Aqui estan les meves preguntes!
Moltes gràcies i espero que em pogueu ajudar!
Merciiiii!

Pau dijo...

Hola Toni.

Per entrar a la secció de triatló no hi ha cap problema. La unica condició és ser soci del CNB sense importar el nivell que es tingui.

Un cop a dins de la seció es donen diferents situacions que depenen del grau de competitivitat i d'implicació amb la secció i que influeixen en la quota mensual a pagar o el sistema de pagament de les curses.

El millor que pots fer és venir a la reunió d'inici de temporda que tindrà lloc al CNB el proper divendres 14 de novembre, on el Marcel t'explicarà com funciona tot...

Unknown dijo...

Moltisimes gràcies Pau!
M'ha quedat tot ben clar!jeje!doncs a la reunió vindré de cap!
Les ganes i motivació no em falten!
Gràcies!

Pau dijo...

Toni, la reunió finalment serà el dijous 13 de novembre.

Ens veiem.

Unknown dijo...

Merci! ja esta modificat a la agenda!
Ens veiem!

Unknown dijo...

Bueno de totes maneres, el dilluns 3 vaig a apuntarme al club!
La hora de la reunió la posareu per aqui??
Merci!